Telemarketing

Milyen egy jó telemarketing rendszer?

  • Alacsony a fenntartási költsége
  • Könnyen, egyszerűen kezelhető
  • Beépített automatizmusokkal, előre beállítható scripttel, folyamattal rendelkezik
  • Testreszabható funkciók jellemzik
  • Nem helyhez kötött
  • A híváslista egyszerűen feltölthető
  • Pontos, kiértékelhető kimutatások a kampányokról
  • Nem anonim, tehát a hívott félnél kijelezi az előre beállított telefonszámot

Telemarketing megoldások

Bérelt, vagy a saját rendszer az eredményesebb?

Mindkettőnek megvannak az előnyei és a hátrányai.

Egy bérelt telemarketing rendszernél ugyan nincsenek induló költségek, viszont a rendszer használatának díja folyamatosan jelentkezni fog. Nincs saját kézben a saját ellenőrzésünk alatt. Nem rugalmas, mivel nem egy adott cégre van szabva.

Egy saját telemarketing rendszernek induláskor ugyan van egy bekerülési költsége, viszont ezt csak egyszer kell megfizetni. Cserébe egy saját kézben lévő, a saját igényeink szerint kialakított, rugalmas telemarketing rendszerünk lesz.

Ügyfélmegtartás

Egy új ügyfél megszerzése a mai gazdasági körülmények között viszonylag magas marketing-költséggel jár.

Azonban egy régi ügyfél esetében, akivel korábban már üzleti kapcsolatba álltunk, vagy jelenleg is állunk, nos vele lényegesebben könnyebb dolgunk van. Ugyanis a régi ügyfél egyszer már bizalmat szavazott nekünk a vásárlásával.

Gondoljunk csak bele, tulajdonképpen az ügyfélkapcsolat is akkor működik igazán eredményesen, ha a kapcsolatot, mint egy növényt ápoljuk, gondozzuk. Érdemes tehát odafigyelni a régi ügyfeleinkre, mivel a ráfordított energia busásan megtérül.

Vevőszerzés

Magyarországon sajnos a sok erőszakos, nyomulós, képzetlen üzletkötő rémálommá változtatta a telemarketing és sales jellegű hívásokat. A hívott fél általában idegesen lerázza, vagy már az első mondat után lecsapja a kagylót. Azonban, ha a potenciális vevő számára értéket képvisel és hasznosnak bizonyul a telefonhívásunk, akkor az ideges vevőjelölt egy csapásra ”kezes báránnyá” változik.

Nézzünk egy számítástechnikai céget és két egyszerű példán keresztül biztosan érthetővé válik a fenti megállapítás.

Példa 1:

Információ a hívott fél felé: A Microsoft ki fog jönni az új operációs rendszerrel a Windows 8 –al.

Egy számítástechnikai cég, egy telefonhívás során vajon a potenciális vásárlói részére értékes és hasznos információt közölne, ha felhívná a figyelmet, hogy a nyár folyamán vásárolt, vagy vásárolni kívánt Windows 7 alapú számítógépek esetében néhány ezer forintért megvásárolható a Windows 8 operációs rendszer? Minden bizonnyal hasznos és értékes az információ.

Ezt követően, vajon nyitottá és befogadóbbá válna a vevőjelölt?

Példa 2:

Az Adobe termékek bizonyos grafikai munkákhoz szinte nélkülözhetetlenek, azonban a szoftver ára, akár több százezer forintot is meghaladhatja.

Vajon a hívott fél, hogyan reagálna, miután közölnénk, hogy nem kell több százezer forintot költenie, mivel az Adobe lehetővé tette a szoftverek bérlését néhány ezer forintos havidíjért? A hívott fél az információt követően nyitottabbá, befogadóbbá válna? Egészen biztosan, hogy igen.

Ezt követően már lényegesen könnyebben érjük el az eredeti célunkat.

A nagy kérdés, hogy ezeket a tömeges telefonhívásokat mobiltelefonról indítjuk, és a hívások eredményeit egy Excel táblázatban, vagy kockás füzetben rögzítjük, vagy pedig egy automatizálható telemarketing rendszeren keresztül, hatékonyan és alacsony költséggel oldjuk meg a folyamatot.

Érdekli Önt az általunk ajánlott telemarketing rendszer? Ha igen, akkor kérjük, töltse ki az ajánlatkérő űrlapot.

Az ajánlatkérés Önre nézve semmilyen kötelezettséget nem jelent.

*
*
*
*
*


Kérem, válasszon az alábbiak közül*



A megadott e-mail címre egy munkanapon belül elküldjük ajánlatunkat.